Splošni pogoji veljajo od 25. 6. 2023.

OSNOVNE DOLOČBE

Spletna trgovina MIONA je dostopna na naslovu www.miona.si (v nadaljevanju spletna trgovina ali spletna stran). Lastnik spletne strani je MIONA, Mateja Jelovčan Božnar s.p. (v nadaljevanju MIONA).

Obiskovalec spletnega mesta (v nadaljevanju uporabnik) se strinja s spodaj navedenimi pogoji uporabe. Pri oddaji naročila v spletni trgovini MIONA izrecno opozorijo kupca izdelkov ali storitev (v nadaljevanju: kupec) na celotno besedilo splošnih pogojev poslovanja (v nadaljevanju Splošni pogoji). Šteje se, da je kupec z oddajo naročila seznanjen s Splošnimi pogoji in da se z njimi v celoti strinja in jih v sprejema.

MIONA si pridržuje pravico do sprememb vsebin na spletni strani, vključno s spodaj navedenimi pogoji brez predhodnega obvestila. Spremembe o pogojih poslovanja bodo v vsakem trenutku dostopne na spletni strani, uporabniki in kupeci o tem ne bodo posebej obveščeni.

V primeru, da nadaljujete z uporabo spletnega mesta, se smatra, da v celoti razumete in se strinjate z navedenimi pogoji.

SPLETNA TRGOVINA

Podatki podjetja

MIONA, Mateja Jelovčan Božnar s.p.
Na Logu 13
4220 Škofja Loka
Slovenija

Davčna številka: 49039512
Matična številka: 9480943000

Datum vpisa v register: 24.09.2023 
SKD: G47.910 - Trgovina na drobno po pošti ali po internetu;
Reg. Organ: AJPES, izpostava Kranj

TRR: SI56 0700 0000 4150 041, odprt pri GB d.d.

Email: info@miona.si

MIONA, Mateja Jelovčan Božnar s.p. NI zavezanec za DDV.

Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti trgovca,
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.),
  • informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami,
  • informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine,
  • način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave,
  • informacije o načinu plačila,
  • podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine,
  • informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
  • informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika,
  • informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.

Cene izdelkov

Cene izdelkov so izražene v evrih in veljajo, tako kot tudi morebitni popusti ali ugodnosti, na trenutek oddaje naročila. Cene se lahko spreminjajo brez predhodnega obvestila. V ceno je vštet DDV, niso všteti stroški pošiljanja. Stroški pošiljanja se obračunajo na blagajni ob zaključku naročila.

Način plačila

Kupec lahko naročilo plača na naslednje načine:

Bančno nakazilo

Po oddaji naročila, kupec znesek naročila nakaže na TRR. Plačilo je treba poravnati v roku 3 delovnih dni po naročilu.

Podatki za nakazilo:

MIONA, Mateja Jelovčan Božnar s.p.
Na Logu 13
4220 Škofja Loka
IBAN: SI56 0700 0000 4150 041, odprt pri GB d.d.
Kot referenco vnesite številko naročila.

V primeru uporabe časovno omejene kode za popust, je plačilo potrebno poravnati v roku enega delovnega dne od konca veljavnosti kode.

PayPal

Svoje naročilo lahko poravnate s svojim PayPal računom ali kreditno kartico.

Izdaja računa

Ne glede na izbran način plačila boste račun za plačane izdelke prejeli na vpisan elektronski naslov v roku 8 dni po zaključenem naročilu. V kolikor kupec ni podal pravilnih osebnih podatkov, prodajalec ni zavezan k obveščanju.

Zaradi varovanja okolja MIONA uporablja brezpapirno poslovanje, zato bo kupecu račun za naročene izdelke ali storitve poslan samo v elektronski obliki. Če se kupec s tem ne strinja in želi račun prejeti v fizični obliki, mora to obvezno sporočiti v opombah naročila.

Dostava

Izdelki bodo po prejemu plačila na vaš naslov odposlani v roku 2-5 delovnih dni. Vsi naši paketki so načeloma dostavljeni v 1-2 delovnih dneh s Pošto Slovenije ali GLS-om. V času, ko so dostavne službe bolj obremenjene, se lahko dostavni rok podaljša.

O tem, s katero dostavno službo bo vaš paket dostavljen, vas bomo predhodno obvestili.

Cena dostave je 3,90 €. Pri istočasnem nakupu štirih krem (vrednost 68,40 €) je dostava brezplačna.

Postopek naročanja

Naročilo se odda v treh korakih:

  1. Kupec izdelek (ali več izdelkov) doda v košarico, kjer se prikažejo vsi dodani izdelki, njihova količina ter cena.
  1. Kupec nadaljuje na blagajno, kjer vpiše svoje podatke, izbere način plačila, potrdi, da se strinja s pogoji poslovanja, in zaključi naročilo. S klikom na “Kupi sedaj” se kupec zaveže k plačilu naročenih izdelkov/storitev.
  1. V primeru plačila preko TRR se kupcu prikažejo podrobnosti naročila ter podatki za nakazilo. V primeru plačila s PayPalom bo kupec preusmerjen na PayPal, kjer plača naročene izdelke. Po uspešnem plačilu bo preusmerjen nazaj v trgovino.

Oddaja naročila je povezana z obveznostjo plačila in se smatra kot sklep pogodbe o nakupu. Kupec mora pred oddajo naročila pregledati vpisane podatke in zagotoviti, da so pravilni.

Uporaba kod za popust

Kodo za popust je potrebno dodati pred zaključkom nakupa s klikom na “Kliknite tukaj za vnos kode”. Ko je koda uspešno dodana, se popust odšteje takoj.

Kode za popust so časovno omejene in lahko veljajo samo za določen izdelek ali skupino izdelkov. Popust ni izplačljiv v gotovini.

Potrditev naročila

Po oddaji naročila v spletni trgovini kupec na vpisan e-naslov prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral, ter znesek dostave (če ta obstaja). Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena.

MIONA si pridržuje pravico, da zavrne naročilo, za katerega ugotovijo, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolagajo, ne morejo izvesti. V kolikor bi uporabnik naročilo že plačal, mu MIONA vrne celotno kupnino z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, v roku 8 dni.

Če potrditve naročila ne prejmete, nas o tem prosimo, obvestite na info@miona.si.

Obdelava naročila

Z obdelavo naročila pričnemo po prejemu plačila za oddano naročilo.

Zaključek naročila

Naročilo se zaključi, ko je pripravljeno za pošiljanje oz. osebni prevzem. Kupec je o tem obveščen na e-naslov, ki ga je navedel ob naročilu.

Preklic naročila

Kupec lahko brez dodatnih stroškov prekliče naročilo do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo odposlano (zaključeno). Preklic je možen na elektronski naslov info@miona.si. V elektronskem sporočilu morate obvezno navesti ime in priimek kupca, naslov in številko naročila. V naslov vpišite PREKLIC NAROČILA.

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe na e-naslov info@miona.si.

Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v štirinajstih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Vrniti je treba vse naročene izdelke, ki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa ali naročila in izpolnjen obrazec za odstop od pogodbe. Stroške vračila blaga krije potrošnik.

Tukaj lahko snamete obrazec za odstop od pogodbe

Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v štirinajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa (razen v primeru, da kupec v tem času še ni vrnil izdelka). Ponudnik vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Za obravnavo odstopa od pogodbe in vračilo kupnine potrebujemo vaše podatke, ki nam jih skupaj z izdelki pošljete na obrazcu za odstop od pogodbe.

Naročene izdelke nam lahko vrnete s poljubno dostavno službo. Priporočamo, da uporabite takšno, ki omogoča sledenje pošiljke. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Izdelke ustrezno zapakirajte in zaščititi bodisi z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko izdelke zaščiti enako kot ga je originalna embalaža. Ne pozabite priložiti obrazca s podatki in kopije računa.

Izdelke pošljite na naslov:

MIONA, Mateja Jelovčan Božnar s.p.
Na Logu 13
4220 Škofja Loka
Slovenija

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Reklamacije

Če ste prejeli neustrezno ali poškodovano blago lahko le tega vrnete v zakonskem roku 30 dni po prejemu blaga, blago pa mora biti pri tem nerabljeno, zapakirano v originalni embalaži in nepoškodovano oz. v takem stanju, v kakršnem je bilo tedaj, ko vam je bilo izročeno na predhodno dogovorjen naslov. Pri vračilu je potrebno priložiti kopijo računa. Stroške vračila krije prodajalec. Ponovno pošiljanje zamenjanih izdelkov se ne zaračuna.

Če pri dostavljenih izdelkih opazite napako (poškodba na izdelku), je potrebno prodajalca o tem obvestiti v 8 dneh od datuma prejema izdelka.

Ob prejemu poškodovanega, izdelka z napako ali napačnega izdelka, ga mora kupec takoj oz. v najkrajšem možnem času reklamirati tako, da pisno obvesti spletno trgovino na elektronski naslov info@miona.si. MIONA bo spremljala in ažurno reševala vse zahtevke, ki jih posreduje kupec.

Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 6 mesecih po prejemu izdelka. Kupec mora napako natančno opisati prodajalcu (priporočeno slikovno gradivo). Kupec lahko po svoji izbiri zahteva: vračilo kupnine ali odpravo stvarne napake.

Odgovornost za stvarne napake

Napaka je stvarna:

  • če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
  • če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

MIONA ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po dveh letih od datuma nakupa. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom al vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu ni sporen, bomo čim prej, vendar najpozneje v roku 8 dni ugodili vaši zahtevi. Prav tako bomo na vašo zahtevo pisno odgovorili najpozneje v 8 dneh po prejemu zahteve, če je obstoj napake na blagu sporen.

Pritožbe

V primeru kakršne koli pritožbe zaradi izdelka ali postopka nakupa, vas prosimo, da nam svojo pritožbo pošljete na elektronski naslov info@miona.si. Vašo pritožbo bomo evidentirali in nanjo v najkrajšem možnem času odgovorili.

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. MIONA, Uroš Jelovčan s.p., ki kot ponudnik izdelkov omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/E

ODGOVORNOST

Kupec kupljene izdelke in uporablja na lastno odgovornost. Za težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi izdelkov, MIONA ne odgovarja. Kupec v celoti prevzema odgovornost za svoje odločitve glede izdelkov, ki jih ponuja MIONA in iz teh odločitev izhajajočo morebitno škodo. 

Izjave strank na spletni strani vključujejo subjektivna mnenja in opise izdelkov in niso v nobenem primeru zagotovilo, da bo kupec z izdelkom ali storitvijo imel enake rezultate ali izkušnje.

MIONA bo v okviru svojih zmožnosti skrbela za pravilnost in ažurnost objavljenih vsebin, s čimer ne izključuje možnosti za pojav morebitnih napak in nepravilnosti med objavljenimi vsebinami.

MIONA ne odgovarja za škodo, ki bi zaradi uporabe spletnega mesta utegnila nastati na uporabnikovi strojni, programski ali drugi opremi. Uporabnik je dolžan sam poskrbeti za primerno zaščito (protivirusno ipd.) opreme, s pomočjo katere dostopa do spletnega mesta.

PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE

Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko, v kateri je izražena, je avtorsko pravno zaščitena. Nosilec avtorskih pravic na objavljenih vsebinah so MIONA, v nekaterih primerih pa ima MIONA dovoljenje za uporabo avtorskih del brez navedbe avtorja.

Vse avtorske pravice so pridržane njihovim nosilcem. Objave vsebin na spletnem mestu v nobenem primeru ni mogoče razlagati kot odpoved katerikoli avtorski pravici na vsebinah spletne strani.

Brez izrecnega vnaprejšnjega pisnega dovoljenja MIONE oziroma nosilca avtorskih pravic je prepovedana kakršnakoli uporaba katerekoli vsebine, objavljene na spletnem mestu, za kakršenkoli namen, razen za oseben ogled uporabnika. Prav tako je prepovedana uporaba vsebine na način, da se celotna spletna stran vključi v drugo spletno mesto. Kršitev ima lahko za posledico kazensko in odškodninsko odgovornost.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV IN OBDELAVA PODATKOV

Upravitelj spletne trgovine MIONA, je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Nazadnje spremenjeno: 24. 9. 2023